Zdrowytrening.pl

Wyzwanie 16 tygodni

Podejmij wyzwanie i zmień swoją sylwetkę

Czy doświadczasz

BRAKu POPRAWY SIŁY na treningach?

BRAKU PROGRESU W WYGLĄDZIE SYLWETKI?

ZASTOJU W POPRAWIE WYNIKÓW?

BRAKU CHĘCI DO ĆWICZEŃ?

znak zapytania

Może być to spowodowane brakiem kontrolowania swojego progresu.

Zapisując swój trening, możesz mieć kontrolę nad swoim progresem w treningach.

Aby skutecznie trenować i osiągać lepsze wyniki i lepszą sylwetkę, powinieneś zwiększać swoją objętość treningową. Aby Twoje mięśnie się rozwijały, powinieneś z treningu na trening zwiększać ciężar, z jakim ćwiczysz lub zwiększać ilość powtórzeń. W ten sposób zmusisz swoje mięśnie do wzrostu.

Rzuć sobie 16-tygodniowe wyzwanie

Przekonaj się jak bardzo zmieni się Twoja sylwetka w przeciągu krótkiego czasu. 

Co możesz zyskać zapisując swoje treningi?

Skuteczne zwiększaj swoją siłę

Aby poprawiać swoje wyniki, musimy zwiększać swoją objętość treningową. Planer pozwoli Ci zapisywać swoje ostatnie wyniki i dzięki temu będziesz miał pełną kontrolę nad swoim progresem. Będziesz doskonale wiedział jaki trening zrobiłeś ostatnio i co musisz zrobić dzisiaj, aby zrobić krok do przodu w swoich celach.

Zdobądź swoją wymarzoną sylwetkę

W parze z większą siłą idzie również lepsza forma. Więcej podniesionych kilogramów, to więcej zbudowanych mięśni. Trenując regularnie, wyrabiamy swoje ciało, aby było mocne, silne i zdrowe. Planer doskonale się nadaje, aby pomóc zdobyć Ci wymarzoną sylwetkę.

Miej większą motywację do treningów

Mając plan, łatwiej jest utrzymać na celowniku swoje cele. Widząc swój wcześniej zanotowany postęp, łatwiej jest utrzymać motywację do ćwiczeń. W planerze będziesz mógł nie tylko notować w prosty sposób swoje postępy w ćwiczeniach, ale również pomiary mięśni. Zobaczenie na osi czasu wcześniejszych wyników bardzo motywuje do dalszych ćwiczeń.

Miej radość z silnego zdrowia

Systematyczna aktywność fizyczna niesie znacznie więcej korzyści niż tylko lepsza forma i większa siła. Idzie z tym również silniejsze zdrowie, lepsze samopoczucie, większa pewność siebie, mniejsza senność w ciągu dnia, i wiele, wiele innych pozytywnych rzeczy dla Twojego zdrowia. Przekonaj się i zacznij planować swój trening i wzmacniaj swoje zdrowie.

Co wyróżnia planer?

Nawet największy statek nie dopłynie do celu bez zaplanowanej podróży.

1. O AUTORZE
Jestem Mateusz. Prowadzę stronę internetową zachęcającą do zdrowego podejścia do sportu. Nigdy nie byłem zwolennikiem trenowania z planerami. Zawsze wolałem ćwiczyć na wyczucie swoich mięśni. Jest to często błędne rozwiązanie, ponieważ nie widzimy czy stoimy w miejscu, czy nawet się cofamy z wynikami na siłowni. Zajmuję się sportem od bardzo długiego czasu. Chciałem napisać planer, który będzie się wyróżniał. Będzie on prosty i zachęcał do jego używania. 

2. 16-TYGODNIOWE WYZWANIE
Planer został podzielony na okresy po 4 tygodnie. Po każdych z tych okresów możesz zapisać swoje najlepsze wyniki i swoje pomiary. Na dole każdego dnia treningowego znajduje się koło procentowe. Pokazuje one procent wykonanego wyzwania. Przy 100% minie całe wyzwanie określone na czas 16 tygodni. Wyzwanie polega na zapisywaniu swoich wykonanych treningów. Takie działanie pomoże obserwować Twój progres i motywować się z dnia na dzień. 

Samemu zapisujesz swoje ćwiczenia, jakie wykonujesz, ilość powtórzeń, jakie robisz czy ciężar, z jakim pracujesz. Planer jest zbudowany w bardzo prosty i przejrzysty sposób. Na dole strony znajdziesz więcej szczegółów 🙂

 

Zapraszam cię również do kupna lub pobrania darmowej wersji e-booka na temat nawodnienia i regeneracji w sporcie. Jest tam mega materiał, który pewnością będzie mógł Ci pomóc osiągać Twoje treningowe cele 🙂

Odbierz darmowy fragment

Zadbaj o swoje zdrowie


Przyśpiesz efekty swoich treningów!
Sprawdź jak to zrobić w 2 prostych krokach.

dane techniczne i opis produktu

Dane technicze:

Twarda matowa okładka. Duża trwałość i stylowość produktu.

Format A5. Miej zawsze Twój podręczny planer pod ręką.

Kolorowa Tasiemka. Łatwość znalezienia wcześniejszej zapisanej strony.

Waga: 0.58 kg

128 stron z czego:
       – 3 strony wstępu,
       – 4 stron na wpisanie swoich wyników,
       – 4 stron na wpisanie swoich pomiarów,
       – 2 strony na podsumowanie wyzwania,
       – 2 strony miejsca na notatki.

Szyty nicią. Duża trwałość i dobra otwieralność stron.

Gramatura papieru 90 g/dm3. Wysoka jakość papieru.

Gumka zamykająca całość. Nie otwiera się niepotrzebnie bez Twojej niewiedzy.

Gumka na długopis. Miej wszystko, co jest Ci potrzebne do notowania pod ręką.

Proste rogi okładki.

Grzbiet prosty.

Opis produktu:

Możliwość zapisywania:
       – daty treningu,
       – czasu treningu,
       – 10 nazw ćwiczeń,
       – ilości serii,
       – ilości powtórzeń,
       – czasu odpoczynku, 
       – ciężaru, 

Możliwość zapisywania pomiarów po każdych 4 tygodniach ćwiczeń:
       – wagi,
       – barków,
       – klatki piersiowej,
       – bicepsów,
       – przedramion,
       – brzucha.

Możliwość zapisywania swoich najlepszych wyników po każdych 4 tygodniach ćwiczeń.

Miejsce na notatki. Możliwość zapisania swoich notatek na końcu planera.

Prostota wykonania. Nie musisz się zastanawiać co gdzie wpisać. Wszystko jest prosto i przejrzyście przedstawione, abyś mógł skoncentrować się wyłącznie na treningu.

Koło procentowe. Na dole każdego dnia treningowego znajduje się koło procentowe. Pokazuje one procent wykonanego wyzwania. Wyzwanie polega na zapisywaniu swoich wykonanych treningów. Takie działanie pomoże obserwować Twój progres i motywować się z dnia na dzień. 

DOSTAWA

Dostawa jest wykonywana na terenie całej Polski. Przy zamówieniu wybierz najbardziej pasującą Tobie opcję.

GWARANCJA JAKOŚCI

Jeśli uznasz, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni roboczych.

PŁATNOŚCI

Przy zamówieniu wybierz najlepszy sposób płatności, jaki Ci najbardziej odpowiada.

Dodatkowo otrzymasz ode mnie

Długopis

Dodatkowo otrzymasz ode mnie długopis. Gumowa gumka na długopis zamontowana w planerze pozwoli Ci wszystko trzymać w jednym miejscu.

Instrukcję „co znaczy objętość treningowa”

Często się przewija stwierdzenie, że aby trening był skuteczny, konieczne jest zwiększanie objętości treningowej. Jeśli nie spotkałeś się z tym zdaniem, kartka zamieszczona w planerze prosto Ci to przedstawi 🙂

Zacznij zmieniać swój trening, zacznij zmianiać siebie!

Planer Treningowy

Najlepsze narzędzie do kontrolowania Twoich treningów i  Twoich efektów za jedyne 89 zł.